פרוש: "חוק הגיוס של מועצגה"ת אינו תואם לחוק שהליכוד הציג לכחו"ל"

    אסתי פלד No Comments on פרוש: "חוק הגיוס של מועצגה"ת אינו תואם לחוק שהליכוד הציג לכחו"ל"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מבהיר כי הדרך לפתיחת הישיבות לא תהיה קצרה, "אנו נמצאים בשלב שאנחנו מחכים להוראות של משרד הבריאות על פתיחית הישיבות"

    צילום: פלאש 90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למאמצים של הלמידה מרחוק במגזר החרדי, "יש פתרונות אבל הם לא כל כך יעילים, אם בבת אחת עשרות אלפים או 150 אלף של ילדים/ילדות מתקשרים בזמן אחד בוודאי שיהיה קריסות. אנחנו עכשיו מנסים לעשות בין משרד התקשורת למשרד החינוך, למסירת שיעורים באולפנים אל כל הילדים והילדות וכל המגזרים ושכבות הגיל".

    על פתיחת הישיבות אומר פרוש,"כדי לבנות את עולם התורה, בונים את זה לפחות 70 שנה. אבל ככל שהיישוב יתפתח, לומר שיש אפשרות להכניס את כולם לבניינים אלטרנטיביים, הרי לא כל בניין משרד הבריאות מאשר, כי הרי משרד הבריאות ירצה מקומות קטנים וזה משימה מאוד קשה. אנחנו כרגע בשלב להבין את הקריטריונים של משרד הבריאות. ולפי זה כל אחד יימצא את הפתרון שלו".

    על חוק הגיוס שגדולי ישראל אישרו אותו אומר פרוש, "לכל אחד מהמועצות יש ניואנסים בענייני חוק הגיוס, לכן אני לא מתיימר לומר בשמם של כולם. מה שמועצת גדולי התורה ביקשה זה לא החוק שסוכם בין הליכוד לכחול לבן, ישנו גם חשש שהחוק לא יחזיק במבחן בג"ץ".

    פרוש מוסיף כי "אין הסכמה בתוך כחול לבן על פסקת ההתגברות. אנחנו אמורים לקבל תשובה לגבי חוק הגיוס ועמידתו מול בג"ץ. כרגע שום דבר לא נחתם. הכל נאמר בין הליכוד לכחול לבן".



    0 תגובות